Güncel

Başkan Işıksu'da aşure ikramı

Adapazarı Belediye Başkanı Mutlu Işıksu, Muharrem ayı dolayısıyla Ulu Camii’de kılınan cuma namazının ardından vatandaşa aşure ikram etti.

Loading...

Cuma namazı çıkışında Ulu Camii meydanında kurulan stantların başına geçen Başkan Mutlu Işıksu, vatandaşlara kendi elleriyle aşure ikram ederek Muharrem ayı’nın bereketini paylaştı.

Etkinlikte vatandaşlarla yakından ilgilenen ve onların taleplerini dinleyen Belediye Başkanı Mutlu Işıksu, aşurenin paylaşmanın, dayanışmanın ve kardeşliğin simgesi olduğunu vurguladı.