Cuma namazı çıkışında Ulu Camii meydanında kurulan stantların başına geçen Başkan Mutlu Işıksu, vatandaşlara kendi elleriyle aşure ikram ederek Muharrem ayı’nın bereketini paylaştı.

SAÜ'den küresel başarı
SAÜ'den küresel başarı
İçeriği Görüntüle

Etkinlikte vatandaşlarla yakından ilgilenen ve onların taleplerini dinleyen Belediye Başkanı Mutlu Işıksu, aşurenin paylaşmanın, dayanışmanın ve kardeşliğin simgesi olduğunu vurguladı.