Sakarya Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde zehir tacirlerine göz açtırmayan Sakarya İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, başarılı bir operasyona daha imza attı.

Edinilen bilgilere göre polis ekipleri, 33 yaşındaki F.G. isimli şahsın bir motosiklet ile kente uyuşturucu madde getireceği bilgisine ulaştı. Teknik ve fiziki takibe alınan şüphelinin İstanbul’dan hareket ettiğini belirleyen narkotik polisi, güzergah boyunca iz sürdü. Şüpheli motosiklet sürücüsü, Kuzey Marmara Otoyolu Adapazarı gişelerine giriş yaptığı esnada etrafı sarılarak emniyet güçlerince kıskıvrak yakalandı.

TESLİMAT NOKTASINDA BASKIN

Düğünde 'istek şarkı' uğruna dehşet saçtı
Düğünde 'istek şarkı' uğruna dehşet saçtı
İçeriği Görüntüle

Operasyonu derinleştiren ekipler, kurye F.G.’nin uyuşturucu maddeyi teslim edeceği konumu tespit etti. Belirlenen adrese düzenlenen baskında, uyuşturucuyu teslim almayı bekleyen G.U. (34) ve M.O.U. (33) isimli iki kardeş de yakalanarak gözaltına alındı.

1 KİLO METAMFETAMİN ELE GEÇİRİLDİ

Şüphelilerin üzerinde, kullandıkları motosiklette ve ikametlerinde yapılan detaylı aramalarda 10 parça halinde toplam 1 kilo metamfetamin maddesi, uyuşturucu ticaretinden elde edildiği değerlendirilen 21 bin TL nakit para ele geçirildi.

Yakalanan 3 şüpheli hakkında adli işlem başlatılırken, Sakarya Emniyet Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada suç ve suçlularla mücadelenin kararlılıkla devam edeceği vurgulandı.