Kırmızı Saat yazarı Mustafa Sarı, Sakarya kamuoyunun gündemini meşgul eden üç önemli konu hakkında çok konuşulacak değerlendirmelerde bulundu. Sarı, Sakaryaspor’un yeni yönetimi, sonbaharda yapılacak SATSO seçimlerindeki gerginlik ve SEAH’ta yaşanan veri satışı skandalına ilişkin çarpıcı ifadeler kullandı.

"BELEDİYELER BU TOPA GİRMEDİKÇE BU İŞ YÜRÜMEZ"

Sakarya'ya 'ejderha sıcakları' geliyor
Sakarya'ya 'ejderha sıcakları' geliyor
İçeriği Görüntüle

Sakaryaspor’un mevcut durumunu ve yeni yönetim sürecini değerlendiren Mustafa Sarı, kulübün geleceğine dair temennilerini paylaşırken şehrin dinamiklerine de sitem etti. Sarı, şu ifadeleri kullandı:

"Sakaryaspor’da 'Enes Zengin' dönemi devam ediyor, hayırlı olsun. Kim ne derse desin, şehrin erkleri bu topa girmediği müddetçe bu işi yine belediyeler sırtlayacak. Umarım geç kalmış değilizdir ve umarım taraftarın başı tekrar önüne eğilmez."

''YARIN YÜZ YÜZE BAKACAĞIZ''

Sonbaharda yapılması planlanan Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası (SATSO) seçimlerine değinen Sarı, adaylar ve komiteler arasındaki gerilimin dostluklara zarar verdiğini belirtti. Seçim sürecinin bir "savaş" havasına bürünmesini eleştiren yazar, şöyle konuştu:

"Öyle bir durum var ki ortada, sanki savaş var. Herkes birbirinin arkasından çok farklı şeyler söylüyor. Yan yana oturan insanlar birbirine düşman oluyor. Bence bunlara hiç gerek yok. Akgün Altuğ başkan olur, Talip Kuriş başkan olur ya da komiteden başkası çıkar... Yarın yine beraber iş yapacaksınız. İnsanları birbirine düşürecek hareketlerden kaçınmak gerekiyor. Sırf birileri 'şuralı' diye karşısına cephe alıp aday çıkarmaya gerek yok."

''TEMİZLİK PERSONELİ DOKTORA MOBBİNG YAPIYOR''

Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde (SEAH) 5 personelin kişisel verileri sattığı gerekçesiyle bakanlık tarafından meslekten ihraç edilmesini "skandal" olarak niteleyen Mustafa Sarı, hastane yönetimine ve İl Sağlık Müdürlüğü’ne zor sorular yöneltti:

"Bu 5 çalışan kişisel verileri sattığı için ihraç edildi. Peki, bu insanlar bunu yaparken o hastanenin yönetimi, İl Sağlık Müdürlüğü bunu hiç görmedi mi? Yoksa bu ihraç edilen arkadaşların arkasında siyasiler mi vardı? Biliyorsunuz, SEAH’ta bir temizlik görevlisi bile bir doktora mobbing uygulayabiliyor. Bunları aşmak zorundayız. Orası hepimizin sağlığını emanet ettiği bir yer. Sağlık kurumlarında bu tür kötü ve küçük çekişmeler olmamalı."

Sarı, değerlendirmelerini "Kırmızı candır, sağlıkla kalın" sözleriyle noktaladı.