Sakarya Valisi Rahmi Doğan, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla bir kapanış mesajı yayımladı. İl genelindeki eğitim verilerini de paylaşan Vali Doğan; öğrencilere, öğretmenlere ve velilere seslenerek karne heyecanına ortak oldu.
İl genelinde büyük bir eğitim ordusunun dönemi başarıyla tamamladığını belirten Vali Doğan, Sakarya’da 796 okulda eğitim gören 202 bin 78 öğrencimizin karne aldığını açıkladı. Karnelerin sadece bir not göstergesi olmadığını vurgulayan Doğan, bu belgelerin yıl boyunca gösterilen yoğun emeğin ve kazanılan tecrübelerin değerli birer hatırası olduğunu ifade etti.
"GERŞEK BAŞARI ÖĞRENME AZMİDİR"
Mesajında eğitimin bir kendini keşfetme yolculuğu olduğuna dikkat çeken Vali Doğan, başarının asıl kriterinin rakamlar değil, insanın her gün bir önceki günden daha iyiye gitmesi olduğunu belirtti. Öğrencilere tavsiyelerde bulunan Doğan, şu ifadeleri kullandı:
"Motivasyon başarının yakıtıdır. Hayallerinizi daima canlı tutun, merakınızı kaybetmeyin ve kendinize inanmaktan vazgeçmeyin. Bu yaz tatilinde kitaplarla dostluğunuzu güçlendirmenizi özellikle tavsiye ediyorum. Kitaplar sadece bilgi vermez; düşünceyi derinleştirir ve hayal gücünü zenginleştirir."
"TATİL ZAMANI ANLAMLI KILMAKTIR"
Tatilin eğitimden tamamen kopmak anlamına gelmediğini, aksine öğrenmeyi hayatın merkezine taşımak için bir fırsat olduğunu dile getiren Vali Doğan, öğrencilerin bu süreci dinlenerek, spor yaparak, doğayla buluşarak ve aile büyüklerini ziyaret ederek verimli bir şekilde geçirmelerini önerdi.
Vali Doğan mesajını, mezun olan öğrencilere gelecek eğitim hayatlarında başarılar dileyerek ve tüm eğitim camiasına, velilere ve Sakaryalılara teşekkür ederek sonlandırdı.




