TFF 1. Lig'i ikinci sırada tamamlayarak Süper Lig'e yükselen Amedspor’un bayrağı, İstanbul’un simge yapılarından Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne (FSM) asıldı. Kulübün resmi talebi üzerine harekete geçen Karayolları Genel Müdürlüğü, gerekli yasal izinlerin ardından köprüye asıldı.
Bayrağın asılma işleminin tamamlanmasıyla birlikte, İstanbul Emniyet Müdürlüğü köprü ve çevresinde yoğun güvenlik önlemleri aldı. Amedspor bayrağına yönelik gelebilecek olası provokatif müdahale ya da indirme girişimlerini engellemek amacıyla, emniyet güçleri köprü üzerinde gece boyunca kesintisiz nöbet tuttu.




